BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bachnik Katarzyna (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Wybrane trendy w zarządzaniu w dobie kryzysu
Selected Management Trends in the Period of Crisis
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2010, z. 101, s. 15-21, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Kryzys przedsiębiorstwa, Zarządzanie w kryzysie, Strategia zarządzania
Enterprises crisis, Crisis management, Management strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono wybrane trendy w zarządzaniu zaobserwowane na amerykańskim rynku, które warte są podjęcia rozważań przez polskich przedsiębiorców, tj.: strategie kształtujące, przywództwo adaptacyjne, strategia prowokacji na rankach B2B, sprzedaż detaliczna ukierunkowana na "lewirantów", zmieniający się profil konsumenta.

The article describes selected management trends observed in the period of the crisis. It presents new perspectives in the area of strategy, leadership and sales methods, giving a brief overview of the consumer profile. The ideas, described briefly, have a potential to reduce uncertainty and overcome difficulties. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Favaro K., Romberger T., Meer D., Pięć kluczowych zasad sprzedaży detalicznej w czasie recesji, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  2. Flatters P, Willmott M., Profil konsumenta po kryzysie, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  3. Hagel III J., Brown J. S., Davison L., Strategie kształtujące w świecie ciągłych zawirowań, HBRR czerwiec 2009 r.
  4. Heifetz R., Grashow A., Linsky M., Przywództwo w dobie (permanentnego) kryzysu, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  5. Lay R, Hewlin T., Moore G., Prowokacja: sposób na sprzedaż w czasach kryzysu, HBRP.
  6. Raman A. P, Nowe pogranicza wzrostu, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  7. Rhodes D., Stelter D., Jak uzyskać przewagę nad konkurencją w czasie dekoniunktury, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  8. Sull D., Jak osiągnąć prosperity w burzliwych czasach, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  9. Sutton R. I., Jak być dobrym szefem w ciężkich czasach, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu