BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Izmałkowa Julia (Izmałkowa Consulting)
Tytuł
DNA marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 11, s. 59-61, rys.
Słowa kluczowe
Marka, Strategia marki, Znak firmowy, Wartość marki, Analiza marketingowa
Brand, Brand strategy, Trademark, Brand value, Marketing analysis
Abstrakt
Różne marki mają różne konteksty. Zazwyczaj jest ich bardzo wiele i ich znalezienie nie powinno stanowić problemu. Większą trudność sprawia zrozumienie ich roli w procesie badawczo-analitycznym. Prawda jest taka, że im więcej znajdziemy kontekstów i im bardziej uda nam się zbliżyć do naturalności, tym prawdziwsze wyniki uzyskamy. (fragm. tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu