BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bieszyński Bartosz (PKN Orlen S.A.)
Tytuł
PKN Orlen : Monster Jam po raz pierwszy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 11, s. 64-67, fot.
Słowa kluczowe
Narzędzia marketingu bezpośredniego, Wydarzenia marketingowe, Strategia marketingowa, Strategia reklamy, Studium przypadku
Direct marketing tools, Marketing events, Marketing strategy, Advertising strategy, Case study
Firma/Organizacja
Polski Koncern Naftowy Orlen SA
Abstrakt
W artykule przedstawiono nową platformę komunikacji marketingowej ORLEN, która służy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i wsparciu sprzedaży. Kluczowym elementem oprócz zaprojektowania spójnej i kompleksowej komunikacji było logistyczne przygotowanie eventu: zawodów Monster Jam.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu