BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dembiński Tomasz (San Markos)
Tytuł
San Markos : I love woda, I love moda
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 11, s. 68-70, fot.
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Studium przypadku, Strategia reklamy, Strategia marki
Advertising campaign, Case study, Advertising strategy, Brand strategy
Firma/Organizacja
Galeria Malta
Kraj/Region
Poznań
Poznan
Abstrakt
Autor przedstawił proces przygotowania kampanii reklamowej dla nowo powstałego centrum handlowo-rozrywkowego w Poznaniu - Galerii Malta. Na potrzeby wykreowania nowej marki opracowana została kapania podzielona na kilka faz: kampanię teaserową w prasie, internecie i na nośnikach outdoorowych, rozwiązanie zagadki - kreacje reklamowe z prostym zdaniem "I love Malta" z użyciem wielu nośników, w tym radia oraz akcji ambientowej na terenie miasta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu