BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosłan Marek (Momentum Worldwide), Soluch Paweł (Neuro Device Group)
Tytuł
Super-pharm : eye-tracking w aptekach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 10, s. 87-89
Słowa kluczowe
Apteki, Psychologia reklamy, Psychologia konsumenta, Psychologiczne aspekty marketingu, Studium przypadku
Pharmacy, Psychology of advertising, Consumer psychology, Psychological aspects of marketing, Case study
Abstrakt
W artykule opisano studium przypadku wykorzystania neurobadań w celu poznania zachowań konsumenckich w sieci aptek Super-pharm. Przedstawiono rozwój nowych nurtów psychologii w reklamie: psychofizjologii, elektroencefalografii, neurobrazowania, narzędzia eye-tracker. Neurobadania obok tradycyjnych metod badawczych dają możliwość szerszego spojrzenia na zachowania konsumenckie i poprawy odbioru reklamy, produktu oraz zwiększenia satysfakcji z posiadania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu