BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubicka Aleksandra ("AFEKT" Agencja Reklamowa)
Tytuł
Allegro : zapraszanie na koncert Madonny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 10, s. 90-93, rys.
Słowa kluczowe
Praktyka marketingu, Studium przypadku, Marketing internetowy, Strategia marketingowa, Wydarzenia marketingowe, Rynek muzyczny, Promocja, Marka
Marketing practice, Case study, e-marketing, Marketing strategy, Marketing events, Music market, Promotion, Brand
Firma/Organizacja
Allegro.pl
Abstrakt
Serwis Allegro był wyłącznym sponsorem polskiej części trasy koncertowej Madonny „Sticky&Sweet” w 2009 roku. W artykule omówiono działania promocyjne sponsora, na które złożyły się: eventy jako before party, akcje teaserowe, reklamy na nośnikach wielkoformatowych w centralnych punktach miast i kampania w prasie segmentu lifestyle, jak również główna platforma komunikacyjna dla konkursów w postaci strony www.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu