BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kalinowski Bartosz (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Innowacje w strategii przedsiębiorstwa
Innovation in the Company's Strategy
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 1, s. 11-16, tab., bibliogr. 15 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Innowacje, Innowacyjność przedsiębiorstw, Innowacyjność
Corporation strategies, Innovations, Enterprise innovation, Innovative character
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest pokazanie roli innowacyjności w strategii przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)

The aim of this article is to show the role of innovation in the strategy of organizations. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Amidon D.M., The Innovation Superhighway: Harnessing Intellectual Capital for Sustainable Collaborative Advantage, Elsevier Science, Woburn 2003, pp. 37-45.
  2. Christensen C.M., The Innovator's Dilemma, Harper Business Essentials, New York 2003.
  3. Hamel G., Leading the Revolution, Harvard Business School Press, Boston 2002, pp. 59-119.
  4. http://www.businessweek.com
  5. http://www.bcg.com
  6. http://www.siemens.com
  7. http://www.basf.com/about/Voibund.html
  8. Johnston R.E., Bate J.D., The Power of Strategy Innovation, Amacom, New York 2003, pp. 3-12.
  9. Kotler P., Keller K.L., Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey 2006, p. 706.
  10. Leavy B., Key Process in Strategy. Themes and Theories, International Thomson Business Press, Boston - London 1996, p. 5.
  11. Porter M.E., Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001, s. 109-119.
  12. Prahalad C., Hamel G., The Core Competence of Corporation, Harvard Business Re view, Vol. 68, No. 3, May-June 1990, pp. 79-91.
  13. Snyder N.T., Durate D.L., Strategic Innovation, Jossey - Bass, San Francisco 2003, p. 6.
  14. Utterback J., Mastering the Dynamics of Innovation, Harvard Business School Press, Boston 1996, p. 256.
  15. Wiggins R. R. , Ruefli T. W., Sustained Competitive Advantage: Temporal Dynamics and the Incidence and Persistence of Superior Economic Performance, Organization Science: A Journal of the Institute of Management Sciences, Vol. 13, No. 1, 2002, pp. 82-105.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu