BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Poziom obsługi w opiniach nabywców finalnych
Service Quality in Customers' Opinions
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 1, s. 33-40, tab., bibliogr. 2 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Efektywna obsługa klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Placówki handlowe, Badania ankietowe
Customer service, Efficient Consumer Response (ECR), Customer satisfaction management, Sales outlets, Questionnaire survey
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono problematykę obsługi klienta w placówkach handlowych oferujących produkty spożywcze. W oparciu o wyniki pierwotnych badań ankietowych określono znaczenie przypisywane poziomowi obsługi przez respondentów, z punktu widzenia ich zachowań zakupowych oraz postrzegania handlowców. (abstrakt oryginalny)

In the article the problem of client service in shops offering foodstuffs was presented. The results of the field research indicate the respondents’ opinions about the role of customer service in shaping their purchasing behavior and perception of salesmen. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A., Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania, Dom Organizatora, Toruń 2008.
  2. Baruk A., Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny, Dom Organizatora, Toruń 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu