- Autor
- Kaleta Andrzej (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Zarządzanie strategiczne jako proces : studium przypadków
Strategic Management as a Process : Case Studies - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 52, s. 49-57, rys., bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Podejście procesowe w organizacjach
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie strategiczne, Procesowe podejście do zarządzania, Studium przypadku
Strategic management, Process-oriented approach, Case study - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł to próba odpowiedzi na pytanie: jak często i w jaki sposób należy w przedsiębiorstwie zajmować się zarządzaniem strategicznym, by było to podejście dostatecznie elastyczne i pragmatyczne zarazem. (fragment tekstu)
The article titled "Strategic management as a process - case studies" is the analysis of the methods of strategic management used in the studied enterprises. It shows the unsatisfactory continuity in creating the strategic concepts and their limited influence on the operating of the companies. The only chance to eliminate these problems is transforming the strategic management into the continuous process, where the strategic analysis is done incessantly and with the mutual connection with the strategy and the process of implementing it, as well as developing the strategic assumptions. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Andrews R.K., The strategy concept, [w:] H. Minzberg, J.B. Quinn, The strategy process, concepts, contexts cases, Englewood Cliffs 1991.
- Bossidy I., Charan R., Realizacja, zasady wprowadzania planów w życie, MT Biznes, Warszawa 2003.
- Kaleta A., Procedura współczesnego zarządzania strategicznego, "Przegląd Organizacji" 2003, nr 10.
- Kaplan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników, PWN, Warszawa 2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol