- Autor
- Prudzienica Maja (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
- Tytuł
- Podejście procesowe w zarządzaniu innowacjami
A Process Approach in Managing Innovations - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 52, s. 90-96, tab., bibliogr. 14 poz.
- Tytuł własny numeru
- Podejście procesowe w organizacjach
- Słowa kluczowe
- Innowacyjność przedsiębiorstw, Kreatywność w zarządzaniu, Zarządzanie procesami
Enterprise innovation, Creativity in management, Process management - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu było wskazanie istotności podejmowania kreatywnych działań przez przedsiębiorstwa, tworzenie z nich procesów nastawionych na wdrożenia innowacji rynkowych i technologicznych oraz stosowanie zarządzania innowacjami. (fragment tekstu)
The aim of the paper is to demonstrate the importance of undertaking creative activities by companies - activities that lead to introducing market and technological innovations as well as innovation management. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
- Brzeziński M., Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi, Difin, Warszawa 2001.
- Butryn W., Od sekwencyjnego do symultanicznego modelu procesu innowacyjnego, "Innowacje" 2004, nr 22.
- Janasz W., Ewolucja modeli procesu innowacyjnego, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 4.
- Koźmiński A., Piotrowski W., Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
- Koźmiński A., Piotrowski W., Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
- Lichtarski J., Nowosielski S., Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie, [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, AE, Wrocław 2003.
- Penc J., Strategie zarządzania, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1995.
- Perechuda K., Metody zarządzania przedsiębiorstwem, AE, Wrocław 1998.
- Perechuda K., Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2000.
- Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
- Rutkowski I.P., Strategie nowego produktu w sekwencyjnym oraz zintegrowanym procesie rozwoju, "Marketing i Rynek" 2002, nr 7.
- Rutkowski I.P., Modele rozwoju nowego produktu, "Marketing i Rynek" 2003, nr 5.
- Sojkin B., Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa 2003.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol