BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Prudzienica Maja (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Podejście procesowe w zarządzaniu innowacjami
A Process Approach in Managing Innovations
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 52, s. 90-96, tab., bibliogr. 14 poz.
Tytuł własny numeru
Podejście procesowe w organizacjach
Słowa kluczowe
Innowacyjność przedsiębiorstw, Kreatywność w zarządzaniu, Zarządzanie procesami
Enterprise innovation, Creativity in management, Process management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu było wskazanie istotności podejmowania kreatywnych działań przez przedsiębiorstwa, tworzenie z nich procesów nastawionych na wdrożenia innowacji rynkowych i technologicznych oraz stosowanie zarządzania innowacjami. (fragment tekstu)

The aim of the paper is to demonstrate the importance of undertaking creative activities by companies - activities that lead to introducing market and technological innovations as well as innovation management. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.
  2. Brzeziński M., Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi, Difin, Warszawa 2001.
  3. Butryn W., Od sekwencyjnego do symultanicznego modelu procesu innowacyjnego, "Innowacje" 2004, nr 22.
  4. Janasz W., Ewolucja modeli procesu innowacyjnego, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 4.
  5. Koźmiński A., Piotrowski W., Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
  6. Koźmiński A., Piotrowski W., Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
  7. Lichtarski J., Nowosielski S., Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie, [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, AE, Wrocław 2003.
  8. Penc J., Strategie zarządzania, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1995.
  9. Perechuda K., Metody zarządzania przedsiębiorstwem, AE, Wrocław 1998.
  10. Perechuda K., Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2000.
  11. Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
  12. Rutkowski I.P., Strategie nowego produktu w sekwencyjnym oraz zintegrowanym procesie rozwoju, "Marketing i Rynek" 2002, nr 7.
  13. Rutkowski I.P., Modele rozwoju nowego produktu, "Marketing i Rynek" 2003, nr 5.
  14. Sojkin B., Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu