BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek-Kalisz Dominika (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; ZPB Kaczmarek Sp. z o.o.)
Tytuł
Proces realizacji zamówienia indywidualnego (na przykładzie firmy produkującej studnie szczelne)
Individual Order Completion Process (Based on the Example of a Company Producing Concrete Manholes)
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2009, nr 52, s. 170-177, rys., bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Podejście procesowe w organizacjach
Słowa kluczowe
Realizacja zamówień, Studium przypadku, Strategia obsługi klienta, Doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa
Order processing, Case study, Customer service strategy, Enterprises organisation improving
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono krytyczną analizę czynności składających się na proces realizacji zamówienia klienta na określony wyrób gotowy w wybranym podmiocie gospodarczym, zaproponowano też określone usprawnienia tego procesu i omówiono problemy związane z ich wprowadzeniem. (fragment tekstu)

In the article, an analysis and evaluation of the individual order completion process in the production plant (which operates in concrete manholes production business) were presented. "Bottle-necks" that appeared in the examined process were identified and incidental improvement possibilities, solving identified information, organizational, technical and personnel problems were presented. More attention was paid to permanent organizational solutions, proposing implementation of process management concept and to imposition of, so-called, income generating centres on the analyzed process.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Grajewski P., Organizacja procesowa, PWE, Warszawa 2007.
  2. Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, AE, Katowice 2003.
  3. Maciejec L., Zarządzanie procesami gospodarczymi, "Magazyn CIO" 2006, nr 5.
  4. Nowosielski S. (red.), Procesy i projekty logistyczne, UE, Wrocław 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu