BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Marciniak Jędrzej (Bank Zachodni WBK)
Tytuł
Bank Zachodni WBK : warto kreatywnie zaryzykować
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 7, s. 58-61, il., wykr.
Słowa kluczowe
Banki, Strategia marketingowa, Reklama, Marketing, Kreatywność
Banks, Marketing strategy, Advertising, Marketing, Creativity
Firma/Organizacja
Bank Zachodni WBK SA
Abstrakt
Tworząc strategię marketingową dla banków należy pamiętać, że mają one ograniczony potencjał budowy zaangażowania w kontakcie z konsumentem oraz niższą zapamiętywalność reklam w porównaniu z innymi sektorami. Sposobem na wyjście z cienia i dotarcie do konsumenta jest kreatywne podejście do tworzenia reklam. Metodę tę z powodzeniem wykorzystał Bank Zachodni WBK.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu