BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Proszowska Anita (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
Tytuł
Wykorzystanie nowych technologii w oddziaływaniu na rynkowe decyzje młodych konsumentów
New Technologies to Affect Market Decision Made by Young Consumers
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2010, z. 101, s. 186-192, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Młodzież, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Nowe technologie
Youth, Enterprise-customer relationship, High-tech
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
House
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest zaprezentowanie kierunków rozwoju nowych technologii i ich wykorzystania w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa z młodymi konsumentami, na przykładzie marki House. Analizowana marka to oferent produktów dla młodzieży, czyli grupy, która najszybciej podąża za pojawiającymi się nowinkami i sprawnie od razu zaczyna się nimi posługiwać. (fragment tekstu)

The aim of the present study is to present new technology development trends and their use in order to affect market decisions made by young consumers. The study describes changes on the market of modern technologies within the area of communication of companies with customers, examples of behaviour of young customers with particular attention to the process of their search for information as a key factor affecting youth's market decisions as well as expected development trends of modern technologies in this area. The study considers also proposals of improvements of offer strategies in relation to goods on the youth markets. The study includes the case study of House brand, offering products for the youth, i.e. the customers that soonest follow novelties and immediately handle them efficiently. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategia marki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999.
  2. Pawliczuk W, Definicje terminu "młodzież" - przegląd koncepcji, "Postępy Nauk Medycznych", 2006, Nr 6.
  3. Wilczek R, Ambient media. Komunikacja z młodym klientem, "Brief", 2005, Nr 64/01.
  4. Materiały internetowe:
  5. http://www.emarketer.com/Article.aspx?R= 1007283
  6. http://www.emarketer.com/Article.aspx?R= 1007288
  7. http://www.wsp.lodz.pl/Agresja_elektroniczna_wsrod_mlodziezy_-95_390-0.html
  8. www.adaction.pl
  9. http://www.stat.gov.pl/gus/definicje
  10. Muller J., Młodzi nie chcą miłej atmosfery, "MpK-T", Nr 240, 3 grudnia 2008 r., http://www.marketing-news.pl/theme.php7art=831
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu