BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kornblit Sabina (Great Open House)
Tytuł
Great Open House : młodzi w Łodzi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 8, s. 85-87, il.
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Wizerunek miasta, Rewitalizacja miasta, Promocja miasta
Case study, City image, City revitalization, City promotion
Abstrakt
W artykule zaprezentowano program "Młodzi w Łodzi". Jest to kampania mająca na celu poprawę wizerunku miasta, które chce być przyjazne dla młodych ludzi. Celem projektu było zachęcenie młodych osób do wiązania swojej przyszłości z Łodzią.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu