BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chodak Grzegorz (Politechnika Wrocławska), Latus Łukasz (Politechnika Wrocławska), Prałat Ewa (Politechnika Wrocławska)
Tytuł
Współpraca sklepów internetowych z przedsiębiorstwami kurierskimi i Pocztą Polską : wyniki badań
Analysis of Cooperation of the Internet Shops with Courier Services and Polish Post : Survey Results
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2010, nr 6, s. 18-26, tab., rys.
Słowa kluczowe
Sklepy internetowe, Handel elektroniczny, Sprzedaż internetowa, Usługi kurierskie, Rynek usług pocztowych
Internet shopping, e-commerce, Internet sale, Courier services, Postal services market
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę rynku usług pocztowych i kurierskich w Polsce, jego segmentację oraz regulacje prawne jakim podlega. W drugiej części zaprezentowano wyniki badań dotyczących jakości współpracy sklepów internetowych z przedsiębiorstwami kurierskimi i Pocztą Polską ze szczególnym uwzględnieniem najczęściej występujących problemów, wraz z obszernym komentarzem autorów. (abstrakt oryginalny)

The first part of this article presents characteristics of the market of postal and courier services in Poland, its segmentation and regulations to which they are subject to. The following chapter introduces results of the research concerning the quality of cooperation of the online shops with postal and courier services in Poland. The focus of this part is on the most frequent problems and vast commentary of the authors. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Kawa, Branża kurierska - barometr i motor rozwoju gospodarki, "Spedycja, Transport, Logistyka" 2008, nr 2.
  2. A. Panasiuk, Usługi pocztowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  3. D. Rucińska, Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych, Uniwersytet Gdański, Gdańsk 2001, s. 21.
  4. Rynek usług pocztowych, pod red. R.Czaplewskiego, K. Flagi-Gieruszyńskiej, Wolters Kluwer, Warszawa 2008, s. 192.
  5. Współczesna ekonomika usług, pod red. S. Flejterskiego, A. Panasiuka, J. Perenca, G. Rosy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  6. http://www.internetstandard.p1/whitepapers/l 13 l/Raport.e.commerce.2009.html
  7. http://www.mi.gov.p1/files/0/1790133/SPIIHRaport32008.pdf
  8. http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci/poczta_polska_szybkosc_ doreczen_najlepsza_od_5_lat_14000.html
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu