BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Morzy Agnieszka (Grupa StepStone.pl)
Tytuł
Zostań atrakcyjnym pracodawcą : czyli wewnętrzny i zewnętrzny employer branding
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2010, nr 12, s. 74-76
Słowa kluczowe
Wizerunek pracodawcy, Budowanie świadomości marki, Marka przedsiębiorstwa, Pracodawcy, Relacje pracodawca-pracownik, Rekrutacja pracowników
Employer branding, Branding, Enterprise's brand, Employers, Employer-employee relationships, Employee recruitment
Abstrakt
W artykule zaprezentowano budowanie wizerunku pracodawcy (ang. Employer Branding). Miano takiego pracodawcy otrzymują firmy, w których obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery. Employer Branding Wewnętrzny jest skierowany do obecnych pracowników, ma na celu stworzenie przyjaznej atmosfery w pracy oraz umożliwienie rozwoju. Employer Branding Zewnętrzny jest skierowany do potencjalnych pracowników, ma na celu stworzenie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy, a w szczególności ma zainteresować ofertami pracy wykwalifikowanych specjalistów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu