BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krauschar Piotr (videoADDICTED)
Tytuł
Od lubisia do fana
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 1, s. 30-31, rys.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Social networking, Communication strategy, Marketing communication, Communication company-client
Abstrakt
Autor zachęca do zastanowienia się, jakie benefity chcemy uzyskać z obecności marki w social media, czy interesują nas tylko działania wizerunkowe czy także sprzedażowe? Po odpowiedzi na te pytania trzeba, zdaniem autora, stworzyć strategię działań social media lub zaadaptować obecną strategię do działań w społecznościach. Autor podkreśla, że taka strategia powinna uwzględniać przenikanie się działań online i offline.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu