BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Celiński Michał (Autentika Sp. z o.o.)
Tytuł
Kompania Piwowarska : społeczność to małe piwo
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 1, s. 77-79, fot.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Metody komunikowania się w organizacji, Studium przypadku
Social networking, Communication in organisation, Communication methods, Case study
Firma/Organizacja
Kompania Piwowarska
Abstrakt
W artykule opisano cele i funkcjonowanie wewnątrzkorporacyjnego serwisu społecznościowego w Kompanii Piwowarskiej, nazwanego Małe Piwo (malepiwo.net). Zdaniem autora, z punktu widzenia interesów przedsiębiorstwa głównym zadaniem korporacyjnych serwisów społecznościowych jest wspieranie zarządzania komunikacją wewnętrzną i działaniami PR, ale można je również z powodzeniem wykorzystywać jako wsparcie w promocji działań CSR czy też narzędzie w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Autor podkreśla, że społeczność korporacyjna jest przedstawiana pracownikom jako przestrzeń stworzona dla rozrywki i relaksu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu