BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sieńkowska Ewa (Momentum Worldwide)
Tytuł
Zaczyn nowego
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 2, s. 16-18, fot.
Słowa kluczowe
Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne, Strategia marketingowa
Communication strategy, Marketing communication, Effective communication, Marketing strategy
Abstrakt
Autorka twierdzi, że nowy shopper marketing to kompletna filozofia myślenia o marce i planowania całokształtu działań komunikacyjnych z nią związanych. To strategia komunikacji, która stara się poznać i uwzględnić interesy wszystkich uczestników działań rynkowych - klienta, konsumenta, ale także kupca, zwanego merchantem. Autorka wyjaśnia, że w tym myśleniu nie chodzi o teoretyczne wykreowanie marki i wyeksponowanie jej na półce sklepowej, ale o dokładne poznanie specyfiki działania oraz motywacji wszystkich uczestników procesu na każdym jego etapie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu