BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dzieduszycka-Jędrach Justyna (121 PR)
Tytuł
Wrażliwe obszary
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 2, s. 32-34, fot.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Marketing internetowy, Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe
Social networking, e-marketing, Communication strategy, Marketing communication
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Abstrakt
W artykule omówiono działania, które mogą prowadzić do usunięcia lub chwilowego zawieszenia stron, aplikacji, reklam, grup i profili osobowych na Facebooku. Zdaniem autorki najczęściej jest to wynikiem złamania regulaminu serwisu lub podejrzenia o to. Może być również efektem zgłoszenia danej treści jako nieodpowiedniej przez innych użytkowników serwisu. Autorka wyjaśnia, że jeśli regulamin nie został złamany, zazwyczaj udaje się odzyskać utracone dane, jeśli jednak nastąpiło wyraźne naruszenie regulacji serwisu, efekty naszej pracy mogą być bezpowrotnie utracone.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu