BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Michał (Pitted Cherries), Jaroszyński Paweł (Pitted Cherries)
Tytuł
Wydawnictwo W.A.B : co knuje kot Simona?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 2, s. 52-55, fot.
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Reklama w internecie, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku
Advertising campaign, Internet advertising, Social networking, Case study
Abstrakt
W artykule opisano kampanię w mediach społecznościowych przeprowadzoną dla wydawnictwa W.A.B. dotyczącą książek i kalendarzy z postacią kota Simona. Autorzy wyjaśniają, że celem kampanii było przede wszystkim wsparcie sprzedaży kalendarzy oraz książek w handlu tradycyjnym i elektronicznym. Ważnym celem było również rozprzestrzenienie wizerunku kota Simona oraz powiększenie grona jego polskich sympatyków. Grupę docelową stanowiły kobiety, a w szczególności wielbicielki zwierząt. Jako główne miejsce aktywności kampanii wybrano serwis Facebook.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu