BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Siejka Justyna, Jawczak Roman (Kimberly-Clark)
Tytuł
Velvet : Killer przyjacielem człowieka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 2, s. 56-59, fot.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Programy działań społecznych, Osoby niepełnosprawne, Studium przypadku
Corporate Social Responsibility (CSR), Social action programmes, Disabled people, Case study
Firma/Organizacja
Kimberly-Clark
Kimberly-Clark
Abstrakt
W artykule opisano współpracę firmy Kimberly-Clark, producenta m. in. marki Velvet z organizacjami zajmującymi się szkoleniem psów do zadań specjalnych. Ikoną marki jest mały biszkoptowy labrador. Producent zainicjował powstanie koalicji fundacji i organizacji pracujących z psami tej rasy na rzecz osób potrzebujących – w ten sposób powstał program „Pomóżmy Razem”. Autorzy przybliżają ideę i działania w ramach tego programu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu