BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Miotk Anna (NewsPoint)
Tytuł
Szerlok.pl : nakarm psa ze schroniska
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 2, s. 60-63, fot.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Kampanie społeczne, Marketing wirusowy, Studium przypadku
Corporate Social Responsibility (CSR), Social campaigns, Viral marketing, Case study
Firma/Organizacja
Szerlok.pl
Abstrakt
W artykule opisano akcję charytatywną „Nakarm psa z Szerlokiem". Serwis Szerlok.pl zobowiązał się nakarmić zwierzęta z wybranego schroniska w zamian za określoną liczbę kliknięć użytkowników. Akcja dokarmiania psów była elementem strategii budowania wizerunku serwisu jako miejsca, w którym można pomóc, a także narzędziem promocji serwisu na zasadzie wirusowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu