BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Na blogu i przy kawie : czyli kształtowanie wizerunku firmy konsultingowej - opis praktyki
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2010, nr 7, s. 48-51
Słowa kluczowe
Wizerunek pracodawcy, Budowanie świadomości marki, Relacje pracodawca-pracownik, Studium przypadku
Employer branding, Branding, Employer-employee relationships, Case study
Firma/Organizacja
PricewaterhousCoopers (PwC)
Abstrakt
W artykule zaprezentowano kształtowanie wizerunku firmy konsultingowej na przykładzie PricewaterhouseCoopers. Omówiono narzędzia employer brandingu firmy PricewaterhouseCoopers: stronę internetowa, blog firmowy, program Wirtualny Tydzień Pracy, film na YouTube, induction, program Buddiego, coffee talk, elektroniczne narzędzia komunikacji wewnętrznej. Przedstawiono korzyści z pracy w PwC, tzw. exit interview oraz program „Alumni PwC”.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu