BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matysiewicz Justyna
Tytuł
Marketing usług ochrony zdrowia : podstawowe problemy i modele badawcze
Health Service Marketing : Rudimentary Problems and Research Models
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Zarządzanie marketingowe : podstawy teoretyczne, węzłowe specjalizacje badawcze, 2004, s. 271-290, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Opieka zdrowotna, Rynek usług zdrowotnych, Planowanie marketingowe, Strategia marketingowa
Marketing management, Health care, Health care services market, Marketing planning, Marketing strategy
Abstrakt
Omówiono koncepcje marketingu w sferze usług medycznych. Przedstawiono modele systemu marketingowego podmiotów usług medycznych oraz modele procesu biznesowego jednostek i organizacji ochrony zdrowia. Dodatkowo scharakteryzowano modele procesu konkurowania i współdziałania w sektorze usług zdrowotnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Garbarski L., Rutkowski L, Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000.
  2. Getzen T.: Ekonomika zdrowia. PWE, Warszawa 2000.
  3. Kautsch M., i inni: Funkcjonowanie zakładów opieki zdrowotnej w reformowanym systemie - raport z badań. CSIOZ, Warszawa 2001.
  4. Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  5. Krzyżanowski L.: Podstawy nauki zarządzania. PWN, Warszawa 1985.
  6. Krzyżanowski L.: O podstawach kierowania organizacjami inaczej. PWN, Warszawa 1999.
  7. Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem. Aspekt strategiczny. PWN, Warszawa-Kraków.
  8. Nowakowski M., Rzemieniak M.: Kryzys i przetrwanie w marketingu. Difin, Warszawa 2003.
  9. Payne A.: Marketing usług. PWE, Warszawa 1996.
  10. Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. PWE, Warszawa 1994.
  11. Sargead A.: Marketing w organizacjach non profit. Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004.
  12. Speak K.D.: The Challenge of Health Care Branding. „Journal of Health Care Marketing" 1996, Winter, Vol. 16.
  13. Styś A.: Zarządzanie marketingowe w sferze usług. Red. A. Styś. AE, Wrocław 2001.
  14. Wiktor J.W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2001.
  15. Zarządzanie w opiece zdrowotnej. Red. M. Kautsch, M. Whitfield, J. Klich. UJ, Kraków 2001.
  16. Zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej. Red. J. Nogalski i J. Rybicki. TNOiK, Toruń 2003.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu