BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaleta Andrzej (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstwa
Strategic Management Evolution in the Course of Corporate Development
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2010, z. 98, s. 106-113, rys., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Myślenie strategiczne, Rozwój przedsiębiorstwa, Zarządzanie strategiczne, Przedsiębiorstwo
Strategic thinking, Enterprise development, Strategic management, Enterprises
Uwagi
summ.
Abstrakt
Cele niniejszego opracowania jest zidentyfikowanie czynników, w trakcie rozwoju przedsiębiorstw najczęściej oddziałują na kształt zarządzania strategicznego, i określenie ich efektu w stosowanych sposobach zarządzania strategicznego. (fragment tekstu)

The article entitled Strategic Management Evolution in the Course of Corporate Development discusses the problem of changes in strategic management resulting from the corporate growth and extension of development prospects. The inclination to excessive formalisation of processes appears then, which is contrary to the modern expectations of development management. It is desirable to direct the strategic management towards more flexible concepts, making a better use of strategic thinking experiences gained in earlier stages of corporate development. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chan Kim W., Mauborgue R., Strategia błękitnego oceanu, MT Biznes Press, Warszawa 2005.
  2. Collins J., Porras J. L, Od dobrego do wielkiego, Wydawnictwo Biznesowe J. Santorski, Warszawa 2003.
  3. Collis D. J., Rukstad M. G., Czy potrafisz opisać swoją strategię, Harvard Business Reviev Polska, listopad 2009 r. oraz S. Shaw, K. Brown, E Broniley, Opowiadanie o strategii, w: Doskonalenie strategii, Harvard Business Reviev, One Press, Gliwice 2002.
  4. Krupski R., red., Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, PWE, Warszawa 2005.
  5. Obłój K., Tworzywo skutecznych strategii, PWE, Warszawa 2002.
  6. Peters T., Biznes od nowa, Studio Eureka, Warszawa 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu