- Autor
- Jedynak Monika
- Tytuł
- Zarządzanie procesem logistycznej obsługi klienta
The Management of the Logistic Service of the Customer on the Example of the Internet Pharmacy - Źródło
- Problemy Jakości, 2011, nr 2, s. 22-26, tab., bibliogr. 6 poz.
- Słowa kluczowe
- Obsługa klienta, Efektywna obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Zarządzanie logistyczne, Apteki
Customer service, Efficient Consumer Response (ECR), Customer service strategy, Logistic management, Pharmacy - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest ukazanie istoty zarządzania procesem logistycznej obsługi klienta zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Ukazane zostały różne sposoby definiowania pojęcia, podstawowe elementy, które kształtują poziom obsługi oraz specyfika ustalania standardów i mierników oceny obsługi klienta. Dla zobrazowania omawianej problematyki przedstawiono przykład procesu związanego z obsługą klienta realizowanego przez aptekę internetową. Do analizy procesu wykorzystano wykres Bernatene-Grüna, który jest uniwersalną, graficzną metodą pozwalającą śledzić tok postępowania. (fragment tekstu)
The aim of the article is the exhibition of the creature of the management a process of the Logistic service of the customer both from the theoretical side, as and empirical. Were shown different manners of defining of the notion, basic elements which shape the level of the service and the specificity of the settlement of standards and measures of the estimation of the service of the customer. For picturing of the talked over problems is introduced the example of the process connected with the service of the customer realized by the internet pharmacy. To the process analysis used the graph Bernatene-Grün which is an universal, graphic method permitting to follow the course of procedure of the process. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Barcik R. (2005), Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH, Bielsko-Biała
- Christopher M., Peck H. (2005), Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa
- Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa
- Ciesielski M. (red.), (2006), Logistyka w biznesie, PWE, Warszawa
- Teter T. (1978), Wykres Bernatene-Gruna jako technika modelowania i analizy procesu informacyjnego. Kraków, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej, nr 105
- Czekaj J. (2000), Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków
- Cytowane przez
- ISSN
- 0137-8651
- Język
- pol