BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budziński Ryszard (Politechnika Szczecińska), Jankowski Jarosław (Politechnika Szczecińska)
Tytuł
Metody badań operacyjnych w systemach sterowania emisją reklam
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Informatyka a współczesne kierunki rozwoju badań operacyjnych, 2007, s. 89-102, rys., tab., bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Badania operacyjne, Kampanie reklamowe, Systemy rozmyte
Advertising, Operations research, Advertising campaign, Fuzzy systems
Abstrakt
Przedstawiono koncepcję reprezentacji rozmytej danych pomiarowych i ich zastosowanie w planowaniu mediów z wykorzystaniem matematycznych modeli decyzyjnych. Podejście takie pozwala na bardziej zbliżone do rzeczywistości odzwierciedlenie parametrów techniczno-ekonomicznych oraz interpretację problemów decyzyjnych przy planowaniu kampanii reklamowych. (fragm. tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Banaś J.: Adaptacja algorytmów wielokryterialnych do optymalizacji zadań rozmytych. Politechnika Szczecińska, Szczecin 2002 (praca doktorska).
  2. Beliczyński J.: Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą. Antykwa, Kraków 1999.
  3. Brady R., Forrest E., Mizerski R.: Marketing w Internecie. PWE, Warszawa 2002.
  4. Collin S.: Marketing w Sieci. Feiberg SJA, Warszawa 2002.
  5. FastEurope: Principles of On-Line Media Audience Merasurement, 2002. www.fastinfo.org.
  6. Frantti T.: Timing of Fuzzy Membership Funcions From Data, Oulu 2001.
  7. Hoffman D.L., Novak T.P.: Marketing in Hipermedia Computer-Mediated Enviroment: Conceptual Foundations. Vanderbilt University, Nashville 1995.
  8. Jankowski J.: Wielokryterialne wspomaganie decyzji w planowaniu emisji reklam w Internecie. Politechnika Szczecińska, Szczecin 2003 (praca doktorska).
  9. Kotler Ph., Postma P.: The New Marketing Era, Marketing to the Imagination in a Technology Driven World. McGraw-Hill, New York 1999.
  10. Łachwa A.: Rozmyty świat zbiorów, liczb, relacji, faktów, reguł i decyzji. Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, Warszawa 2001.
  11. Makowski M., Wierzbicki A.P., Wessels J.: Model-based Decision Support Methodology with Environmental Applications. Kluwer, Dordrecht 2000.
  12. Nowak W.: Media Planning. MDW, Kraków 2001.
  13. Piegat A.: Modelowanie i sterowanie rozmyte. Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, Warszawa 1999.
  14. Schultz D.E., Tannenbaum S.I., Lauterborn R.F.: The New Marketing Paradigm, Intergrated Marketing Communications. NTC Business Books, Chicago 1999.
  15. Wadhwa H: Real-time Campaign Optimization & Beyond, 2002. Avantmar-keter.com
  16. Zadeh L.A.: Fuzzy Sets. "Information and Control" 1965, Vol. 8.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu