BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bartosińska Dorota (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Mącik Radosław (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie), Jankiewicz-Siwek Anna (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów
Computer Tools in Teaching of Quantitative Methods : the Students' View
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008, t. 217, s. 5-16
Tytuł własny numeru
Metody ilościowe w społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Komputerowe wspomaganie dydaktyki, Badania ankietowe, Analiza statystyczna, Szkolnictwo wyższe, Metody ilościowe
Information technology in teaching, Questionnaire survey, Statistical analysis, Higher education, Quantitative methods
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest odpowiedź na to pytanie, czy w procesie nauczania na wyższych uczelniach narzędzia informatyczne są wykorzystywane w zadowalającym stopniu. W artykule autorzy postarają się odpowiedzieć na to pytanie w oparciu o badania ankietowe przeprowadzone wśród studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich. Szczególną uwagę zwrócono na wykorzystanie narzędzi informatycznych w nauczaniu przedmiotów ilościowych. (fragment tekstu)

The aim of this paper is to analyse the use of computer software at universities, especially in quantitive courses. The authors' research proved that students, teachers and administration staff underuse computer tools which decrease the efficiency of their work. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu