BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kańczukowska-Stadnik Agnieszka
Tytuł
Innowacje produktowe a system zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2011, nr 5, s. 14-18, tab., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje, Produkt, System zarządzania jakością, Opakowania
Innovations, Product, Quality management systems, Packaging
Abstrakt
W artykule dokonano analizy źródeł innowacji produktowych. Zaprezentowano wyniki badań dotyczących źródeł innowacji produktowych na rynku opakowań. Omówiono wpływ systemu zarządzania jakością na wybór źródeł innowacji oraz zakres ich wykorzystania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Desouza K., Awazu Y., Jasimuddin S.: Utilizing external sources of knowledge (part 1), Opening organizational channels for effective knowledge capture, Knowledge Management Review; Vol. 8, No. 1, 2005, pp. 50-64
  2. Evangelista R., Mastrostefanoc V.: Firm Size, Sectors and Countries as Sources of Variety in Innovation, Economics of Innovation & New Technology, Vol. 15, No. 3, April, 2006, pp.247-270
  3. Ewangelista R.: Knowledge and Investment: The Source of Innovation In Industry; Edward Elgar Publishing; Cheltenham 1999;
  4. Innowacyjność 2006. Stan innowacyjności, metody wspierania, programy badawcze. Raport; pod redakcją A. Żołnierskiego; PARP; Warszawa 2006
  5. Kańczukowska-Stadnik A.: The Importance of Packaging in Innovative Merchandising; in: Innovative Management Journal, Vol. 1, No. 4, 2009, PWSBiJO, pp. 8-34
  6. Kańczukowska-Stadnik A.: Zarządzanie jakością a rozwój innowacji na rynku opakowań, w: Problemy Jakości, nr 9, 2008
  7. Leenders R., Kratzer A.J.: Virtuality, communication and new product team creativity: a social network perspective, Journal of Engineering and Technology Management; Vol. 20, No. 1-2; 2003, pp. 69-92
  8. Petersen K.J., Handfield R.B., Ragatz G.L.: A model of supplier integration into new product development, The Journal of Product Innovation Management, Vol. 20, No. 4, 2003; pp. 284-299.
  9. Porter M. E., Millar V. E.: How Information Gives You Competitive Advantage, Harvard Business Review, July-August, 1985, pp. 149-160
  10. Rójek T.: Wartość poznawcza informacji jako strategicznego zasobu w zintegrowanym systemie zarządzania przedsiębiorstwa, w: Zarządzanie zasobami informacji w przedsiębiorstwie. Ku przedsiębiorstwu przyszłości, red. R. Borowiecki M. Kwieciński, WNT, Warszawa 2001, s. 174
  11. Sher S.: The Application of Quality Function Deployment (QFD) in Product Development - The Case Study of Taiwan Hypermarket Building, The Journal of American Academy of Business; Cambridge; March, Vol. 8, No 2, 2006, pp. 292-295
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu