BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzybek Maria (Uniwersytet Rzeszowski), Kawa Marta (Uniwersytet Rzeszowski)
Tytuł
Interakcje lojalnościowe podstawą konkurencji przedsiębiorstw agrobiznesu
Loyalty Interactions as a Basis of Competetiveness of Agri - Business Enterprises
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 3, s. 207-210, rys., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Marketing relacji, Programy lojalnościowe, Przetwórstwo owocowo-warzywne, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Relationship marketing, Loyalty programs, Fruit and vegetables processing, Enterprise competitiveness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Zaprezentowano rodzaje podmiotów, z którymi przedsiębiorstwa owocowo-warzywne z woj. podkarpackiego tworzą związki lojalnościowe i skutki tej strategii działań. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the loyalty bonds linking enterprises of fruit-vegetable processing industry from podkarpackie voivodeship, with units being in their environment. The analysis proved, that the studied enterprises are with all market partners in good relations, which contribute to achieving strong market position. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (red.) 1995: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu. Kraków, s. 52.
  2. Blattberg R.C., Getz G., Thomas J.S. 2004: Klient jako kapitał. Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim. M T. Biznes, Konstancin-Jeziorna, s. 2-4.
  3. Dobiegala-Korona B. 2002: Zarządzanie wartością klienta. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, nr 2, s. 20-28.
  4. Fonfara K. 2004: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa, s. 150-159.
  5. Grzybek M. 2007: Marketing partnerski czynnikiem wzrostu konkurencyjności firm. [W:] Transfer wiedzy i działań innowacyjnych w obszarze agrobiznesu, Makarski S. (red.). Wyd. URz, Rzeszów, s. 77-88.
  6. Gummesson E. 1994: Relations marketing: front 4 Ps to 30 Rs. Stokholm University, Stockholm.
  7. Mazurek-Łopacińska K. 2000: Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketingu. [W:] Marketing. Przełom wieków. Paradygmaty, zastosowania. Mazurek-Łopacińska K., Stvś A., (red.). Wyd. AE, Wrocław, t. 2, s. 94.
  8. Otto J. 2004: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, s. 36.
  9. Pilarczyk B. 2005: Strategie marketingowe na rynku produktów spożywczych. Przemysł Spożywczy, nr 8, s. 19.
  10. Rydel M., Ronkowski S. 1995: Marketing partnerski. Marketing i Rynek, nr 9. s. 5.
  11. Światowy G., Pluta-Olearnik M. 2000: Kreowanie lojalności klientów poprzez markę i jakość usług [W:] Marketing. Przełom wieków. Paradygmaty, zastosowania. Mazurek-Łopacińska K., Styś A. (red.) Wyd. AE. Wrocław, t. 2., s. 52.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu