BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawlikowska Katarzyna (Garden of Words, Warszawa, Polska)
Tytuł
"Dla kobiet"
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 28-30, fot.
Słowa kluczowe
Decyzje konsumenckie, Psychologia konsumenta, Kobieta, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
Consumer decision, Consumer psychology, Woman, Marketing communication, Effective communication
Abstrakt
Autorka twierdzi, że kierowanie przekazu "do kobiet" jest pozbawione sensu. Jej zdaniem trzeba postawić na jakość produktu i jakość przekazu, ponieważ tym sposobem można dotrzeć zarówno do konsumentek jak i konsumentów. Według autorki błędem jest tworzenie tzw. kobiecej, czyli jedynie ładnej wersji produktu, dlatego że stanowi to przejaw protekcjonalnego traktowania konsumentki, co wychwycone kończy się często nagłośnieniem tego faktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu