BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sieńkowska Ewa (McCann Worldgroup)
Tytuł
Reklama w szpilkach i makijażu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 31-33, fot.
Słowa kluczowe
Reklama, Psychologia konsumenta, Kobieta, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
Advertising, Consumer psychology, Woman, Marketing communication, Effective communication
Abstrakt
Celem artykułu jest zbadanie, jak zmienił się wiek kobiety w polskiej reklamie, zarówno w spotach reklamowych, jak i w percepcji grupy docelowej. Autorka zauważa, że absolutna większość produktów – i tych przeznaczonych dla kobiet, i tych dla mężczyzn i tych dla dzieci i dla domu - reklamowana jest przez kobiety. Zdaniem autorki chyba jeszcze nigdy polska kobieta nie pełniła tylu ról i nie osiągała tylu sukcesów, jak obecnie. Oczywiście towarzyszą temu skutki uboczne w postaci braku czasu, frustracji i poczucia niedoskonałości, ale tak naprawdę teraz słaba płeć jawi się jako siła napędowa współczesnego społeczeństwa – twierdzi autorka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu