BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotarbiński Jacek (POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail)
Tytuł
Kobieta w sklepie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 34-35
Słowa kluczowe
Decyzje konsumenckie, Psychologia konsumenta, Kobieta, Komunikowanie skuteczne
Consumer decision, Consumer psychology, Woman, Effective communication
Abstrakt
Autor twierdzi, że kobiecy styl robienia zakupów nie ułatwia zadania marketerom. Kobiety to jego zdaniem klienci bardzo wymagający, w ostatecznym rozrachunku nie czujący się zobowiązani do lojalności. W dodatku retorsje w przypadku fatalnej obsługi czy niezadowolenia z oferty w świecie serwisów społecznościowych mogą być poważne. Ale, zdaniem autora, traktując płeć piękną z należytą rynkową odpowiedzialnością i wytrwałością, nagrodą będzie (oprócz zakupu) dobra opinia o marce, przekazywana chętnie i często.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu