BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nieściuszko-Bujnicka Aleksandra (Garden of Words, Warszawa, Polska)
Tytuł
Żywiec Zdrój : budzenie apetytu na wodę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 39-41, fot.
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Styl życia, Kobieta, Komunikowanie marketingowe
Marketing events, Lifestyle, Woman, Marketing communication
Abstrakt
W artykule omówiono imprezę Akademia Zdrojka będącą elementem kampanii edukacyjnej „Mamo, tato, wolę wodę”, prowadzonej przez Żywiec Zdrój S.A. Według autorki to przykład dobrze poprowadzonej komunikacji skierowanej do kobiet, choć nie wykorzystano w niej elementów stereotypowo kojarzonych jako kobiece, ale oparto się na rzetelnych wynikach badań naukowych. Według autorki komunikacja do konsumentek zakłada przede wszystkim wychodzenie naprzeciw potrzebom wynikającym z ich obecnego stylu życia, a wiedza o tym, jak troszczyć się o najbliższych jest dla kobiet potrzebą podstawową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu