BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sławatyński Grzegorz (Behavia)
Tytuł
Targetowanie behawioralne 2.0
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 50-51, fot.
Słowa kluczowe
Formy reklamy, Nowe technologie, Techniki zbierania i rejestrowania informacji, Informacja w internecie
Advertising forms, High-tech, Techniques for collecting and recording information, Information on the Internet
Abstrakt
Autor wyjaśnia, że targetowanie behawioralne 2.0 polega na analizie danych z plików cookies internautów i z wypełnionych e-ankiet. Autor dostrzega kontrowersje związane z wykorzystaniem tej metody dotyczące bezpieczeństwa i prywatności internautów, ale mimo to uważa, że reklama behawioralna jest bardzo ciekawym i nowatorskim rozwiązaniem ponieważ gwarantuje wysoką skuteczność.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu