BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Robotycka Anna (CCO, faceADDICTED)
Tytuł
Jak wzmocnić komunikację i sprzedaż na FB
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 69-71, rys.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Pomiar efektywności, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
Social networking, Efficiency measurement, Marketing communication, Effective communication
Abstrakt
Autorka zachęca do spojrzenia na fan page marki w serwisie Facebook od strony jakościowej i do zastanowienia się nad informacjami, które można uzyskać w zakładce Facebook Insights. Autorka wyraża zdziwienie, że tak niewiele firm i agencji podejmuje się regularnej analizy nie tylko ilościowej, ale również jakościowej swoich kanałów mediach społecznościowych, zwłaszcza, że nakłady na rozwój fan page’ów są często olbrzymie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu