BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska Monika (Izba Adwokacka w Warszawie)
Tytuł
Reklama skierowana do dzieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 87-89, fot.
Słowa kluczowe
Dzieci, Nieuczciwa reklama, Prawo, Prawne aspekty reklamy
Children, Unfair advertising, Law, Legal aspects of advertising
Abstrakt
Autorka na początku artykułu omawia przepisy dotyczące wszystkich rodzajów reklam i wyjaśnia, że czynem nieuczciwej konkurencji jest reklama odwołująca się do łatwowierności dzieci. Autorka tłumaczy, że prawo nie zabrania kierowania reklamy do dzieci, a jedynie wykorzystywania w jej treści elementów mogących wpływać na naiwność dzieci, ich brak doświadczenia i brak krytycyzmu wobec treści przekazu. W dalszej części artykułu autorka skupia się na przepisach dotyczących reklamy w radiu i telewizji oraz reklamie alkoholu i leków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu