BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Giżyńska Suzan (Skywalker)
Tytuł
Drażliwy temat w reklamie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 6-8, fot.
Słowa kluczowe
Reklama, Psychologia reklamy, Efektywność reklamy, Marketing wirusowy
Advertising, Psychology of advertising, Advertising efficiency, Viral marketing
Abstrakt
Autorka zachęca do tworzenia kontrowersyjnych reklam, ponieważ jej zdaniem są dla marki szansą na lojalność ze strony konsumenta, natomiast reklamy pozbawione ryzyka są mało skuteczne i żyją krótko, nie wpływając na głęboką podświadomość. Autorka ostrzega jednak, że kontrowersyjna reklama potrzebuje więcej pieniędzy na realizację niż normalna, gdyż percepcja konsumenta będzie bardziej wyczulona i zaostrzona przez odważny przekaz, a reklama taka musi mieć świetną realizację.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu