BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Makuch Paulina (K2 Internet S.A., Polska)
Tytuł
Jak wycisnąć więcej z Facebooka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 14-18, rys.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Badania marketingowe, Użytkownicy internetu, Formy komunikowania
Social networking, Marketing research, Internet users, Forms of communication
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań mających na celu odpowiedź na pytania: w jaki sposób użytkownicy Facebooka przeglądają na co dzień swoje strony główne? Czy naprawdę czytają na swojej tablicy pojawiające się tam posty marek? Czy jest jakieś powiązanie między formą postów a poziomem zainteresowania czytających? Czy treści zamieszczane na fan page'u są interesujące dla odwiedzających stronę? Autorka zamieściła również kilka praktycznych porad wynikających z wyników badań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu