BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwowski Andrzej (Ink Communication)
Tytuł
Klient poleca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 25, 27-28, fot.
Słowa kluczowe
Rynek instytucjonalny, Podejmowanie decyzji, Komunikowanie marketingowe, Strategia komunikowania
Business to Business (B2B), Decision making, Marketing communication, Communication strategy
Abstrakt
Autor przekonuje, że jednym ze sposobów na zbudowanie komunikacji z klientem oraz zdobycie wiarygodnych argumentów mogą być programy referencyjne. Zdaniem autora pomagają one w zwiększeniu liczby klientów, tworząc przy tym i wzmacniając własną markę. Według autora program dobrze opracowanych referencji pozwala firmie wykorzystać je niemal we wszystkich punktach styku z klientem, w tym PR, relacjach inwestorskich oraz innych działaniach marketingowych mających na celu wsparcie sprzedaży, organizację wydarzeń, prezentacje i konferencje i wiele innych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu