BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ksiądzyna Michał
Tytuł
Osobista recepta na event
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 76-79
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Serwisy społecznościowe, Formy promocji, Planowanie marketingowe
Marketing events, Social networking, Promotion forms, Marketing planning
Abstrakt
Zdaniem autora istnieją dwa efekty wpływające na dobrą promocję eventów w mediach społecznościowych: dowód społeczny (oparty na zgłoszeniu chęci udziału na niezależnym medium przez różne osoby) i efekt wirusowy (kiedy jedni członkowie społeczności zdecydują się zgłosić, ich znajomi widzą informację o tym). Autor twierdzi, że najważniejszym narzędziem w internetowe promocji imprez lub wydarzeń są ich strony na portalach społecznościowych, ponieważ to niezależne, wiarygodne źródło informacji o zainteresowaniu danym eventem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu