BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziejska Magdalena (Twenty Four Seven PR)
Tytuł
Eventowe relacje z mediami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 80-81
Słowa kluczowe
Wydarzenia marketingowe, Planowanie marketingowe, Public relations, Strategia komunikowania
Marketing events, Marketing planning, Public relations, Communication strategy
Abstrakt
Artykuł zawiera porady jak dobrze przygotować event, aby był on ciekawy i dla uczestników i dla dziennikarzy. Autorka podpowiada również jakich błędów należy unikać, żeby nie zrazić przedstawicieli mediów. Według autorki to właśnie dzięki mediom firma może zaistnieć w świadomości konsumenta przed samą imprezą, a także długo po niej. Pełny sukces, zdaniem autorki, zostanie osiągnięty, gdy uda się sprowokować media do publikacji na temat imprezy oraz firmy, a najlepiej wokół tematu, na który chcemy zwrócić uwagę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu