BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maroszek Kamil (Hotel Galiscja Wellness & SPA w Oświęcimiu), Rak Bartłomiej
Tytuł
Bądź tam, gdzie twoi klienci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 82-86, rys.
Słowa kluczowe
Hotelarstwo, Marketing usług hotelarskich, Serwisy społecznościowe, Strategia komunikowania
Hotel industry, Hotel services marketing, Social networking, Communication strategy
Abstrakt
W artykule omówiono kwestie związane z obecnością firm z branży hotelarskiej w serwisach społecznościowych. Według autorów jest to duża szansa dla obiektów hotelowych i pensjonatów, ale tylko pod warunkiem, że ta forma komunikacji zostanie zaplanowana i przeprowadzona profesjonalnie. Niezwykle ważne jest również zdaniem autorów zrozumienie, że decydując się na włączenie do tego nurtu, nie można poprzestać na stworzeniu strony w popularnych serwisach, ale musza one być aktywne, coś musi się dziać, w przeciwnym razie będzie to tylko kosztowna wizytówka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu