BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Turaj Hubert (Edisonda)
Tytuł
Przewidywalność przyciąga
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 88-92, fot.
Słowa kluczowe
Przemysł turystyczny, Serwis internetowy, Strategia komunikowania, Komunikowanie skuteczne
Tourism industry, Website, Communication strategy, Effective communication
Abstrakt
Autorzy zastanawiają się nad użytecznością serwisów internetowych w branży turystycznej. Ich zdaniem oprócz ceny i standardu oferowanych usług, to właśnie łatwość korzystania z systemu jest czynnikiem skłaniającym klientów do zakupu lub jego zaniechania. Aby odnieść sukces, serwis turystyczny musi według autorów w inteligentny i szybki sposób pomóc odfiltrować interesujące oferty, przekonać, że warto wybrać jedną z nich, a potem nie przeszkadzać w trakcie rezerwacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu