BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czajka Łukasz (FastDeal Sp. z o.o.)
Tytuł
Daj się tanio spróbować!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 94-95
Słowa kluczowe
Formy reklamy, Aktywizacja sprzedaży, Usługi turystyczne, Reklama w internecie, Zakupy grupowe
Advertising forms, Sales promotion, Tourism services, Internet advertising, Group purchasing
Abstrakt
Autor przekonuje, że zakupy grupowe, gdzie nabywcy kupują usługi z bardzo dużym rabatem, mogą być opłacalne również dla branży turystycznej jeśli spojrzeć na platformy zakupów grupowych jak na partnera marketingowego. Według autora tego typu narzędzie może być wykorzystywane do skutecznego promowania usług turystycznych., ponieważ pozwala w prosty sposób zapewnić reklamę hotelu czy pensjonatu oraz wydłużyć sezon i uniezależnić się od pogody.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu