BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matul Patrycja (SearchLab)
Tytuł
Dobre miejsce w internecie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 16-19, fot.
Słowa kluczowe
Internet, Pozycjonowanie, Wyszukiwarki internetowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Kampanie reklamowe
Internet, Positioning, Internet search engine, Company image, Advertising campaign
Abstrakt
90 proc. użytkowników internetu szuka tam dodatkowych informacji o reklamowanych offline produktach. Dlatego też żadna firma nie powinna lekceważyć treści umieszczonych na jej temat w internecie. W artykule omówiono zagadnienia związane m.in. z pozycjonowaniem czy linkami sponsorowanymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu