BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niemczewski Borys
Tytuł
Kompletna głowa
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2011, nr 7, s. 30-33, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Praca zespołowa, Relacje partnerskie, Kreatywność w zarządzaniu, Przywództwo
Team work, Partner relationships, Creativity in management, Leadership
Abstrakt
W artykule omówiono aspekt kreatywnego zarządzania. Wykazano, iż podejmowanie decyzji ma związek z dominacją jednej z półkul mózgowych. Zwrócono uwagę na współpracę w jednym zespole zadaniowym osób o odmiennych sposobach myślenia, a w szczególności na tworzone przez nich biznesowe tandemy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Al Ries, Laura Ries, "Wojna marketingu z zarządzaniem", PWE, Warszawa 2010. Al Ries, "22 niezmienne prawa zarządzania marką", Prószyński i S-ka, Warszawa 1998.
  2. Jack Welch, "Winning Znaczy Zwyciężać", Studio EMKA, Warszawa 2010. Janet Lowe, "Jack Welch mówi... a cały świat słucha!", Studio EMKA, Warszawa 2008. Ivar Ekeland, "Chaos", Książnica 1999.
  3. Twyla Tharp, "The Creative Habit: Learn It and Use It For Life", Simon & Schuster, New York 2003.
  4. Michał Čakrt, "Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów", Helion, Gliwice 2006.
  5. "Jak Pixar wyzwala kreatywność zespołową", Harvard Business Review Polska, wrzesień 2009, nr 79.
  6. "Innowacje w czasach zawirowań", Harvard Business Review Polska, listopad 2009, nr 81.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu