BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Błyszczek Marek (TrafficMore)
Tytuł
Dobrana para
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 11, s. 30-31, fot.
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Serwisy społecznościowe, Marketing, Reklama w internecie
Internet search engine, Social networking, Marketing, Internet advertising
Firma/Organizacja
Dell
Abstrakt
Social media oraz marketing wyszukiwarkowy to najpopularniejsze formy marketingu w internecie. Autor artykułu przekonuje o potrzebie łączenia obu tych form, gdyż uzupełniają się one i poprawiają wzajemnie swoją skuteczność. W artykule opisano przykład działań firmy Dell.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu