BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sułkowski Łukasz (Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi), Seliga Robert (Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi)
Tytuł
Narzędzia promocji w marketingu relacji
Partnership Marketing as a Tool of Abrading Effectives of Promotion Activities
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2007, nr 1183, s. 519-524, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing relacji, Marketing przedsiębiorstwa, Promocja przedsiębiorstwa, Telefonia komórkowa
Marketing, Relationship marketing, Enterprise marketing, Promotion of enterprise, Mobile phone
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono zarys i narzędzia rozwijającej się koncepcji marketingu relacji, za pomocą której przedsiębiorstwa mogą prowadzić skuteczną politykę promocyjną. Wykorzystano przykład aplikacji marketingu relacyjnego w sektorze usług telefonii komórkowej w Polsce.

The article presents partnership marketing as a tool for upgrading promotion activities of companies. The authors present the tools most recently used in the concept of partnership marketing and indicate their vital role in promotion activities. It can be claimed that establishing relations between a company and its customers or partners is what makes the promotion activities more effective. There are predictions of further development of both the idea and the applications of partnership marketing to finally result in their encompassing marketing activities in various economic sectors. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Blois K., Relationship marketing in organisation markets, "Journal of Marketing Management" 1996 Nr 12.
  2. Grönroos Ch., Strategic Management and Marketing, Managing the Moments of Truth in Service Competition, Free Press, Lexington 1990.
  3. Kotler Ph., Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994.
  4. Kuziak M., Internet - medium reklamowe, "Marketing w Praktyce" 1998 nr 6.
  5. Milind L.M., How service needs influence product strategy, "Sloan Management Review" 1986.
  6. Otto J., Marketing relacji, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2004.
  7. Payne A., Marketing usług, Warszawa 1996.
  8. Rogoziński К., Nowy marketing usług, Poznań 1998.
  9. Stone В., Wyman J., Successful Telemarketing - Opportunities and Techniques for Increasing Saks and Profits, Lincolnwood, Illinois 1986.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu